تو را ازدلم پاک نکرده ام
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 14:13 :: نويسنده : آسیه

 

دور دلم نقطه چین میگذارم…

 

 

شاید به درد کودکی بخورد

 

 

که با مدادی به هم برساندشان،

 

و به گوش تو برساند که

 

تو را از دلم پاک نکرده ام…!




نظرات شما عزیزان:

hana
ساعت15:23---27 مرداد 1392
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن خوشحال میشم

سنگ صبور.....
ساعت11:12---1 مهر 1390
شبیییییییییییییییییییییییییییی یییپاسخ:سلامممممممممممم عزیزدلم مهسا جون یه کارواجب باهات دارم اینجانمیشه بزارم یه حقیقتی هست بایدبهت بگم اگه ایمیل داری بزار برام مهسا ازدوستای پرشین فقط توبرام موندی

سنگ صبور.....
ساعت16:20---29 شهريور 1390
گاهی آنقدر از گریه پُری که دیگر گریه جوابت
نمی دهد
آن زمان است که تمام لحظه هایت می شود بغض

نگاهت می شود بغض
نفس کشیدنت می شود بغض
سلامت می شود بغض
نشستنت می شود بغض
ایستادنت می شود بغض
رفتنت می شود بغض
آمدنت می شود بغض
بیداری و خوابیدنت،
حتی خندیدنت می شود بغض
بغضی که مدام بهانه می خواهد
تلنگری برای شکستن
برای هق هق
....


سنگ صبور.....
ساعت14:20---26 شهريور 1390
شبی من یه دفتردارم که ازنت شعررونویسی میکنم به دفترم که دیگه فک نکنم مامانم بذاره بنویسم اجازه هس بعضی وقتابدم به توتوبذاری؟؟؟؟؟قربونتپاسخ:اره حتما خیلیم خوشال میشم

سنگ صبور.....
ساعت12:16---26 شهريور 1390
اگرحلقه ازدواج طلاست ، حلقه رفاقت وفاست
به یادتم باوفا


avareh
ساعت11:05---23 شهريور 1390
خوشا آنان که با ته همنشينن/

هميشه با دل خرم نشينند /

همين بى رسم عشق و عشقبازى/

که گستاخانه آيند و ته بينند /



خوشا آنانکه الله يارشان بى/

بحمد و قل هو الله کارشان بى /

خوشا آنانکه دايم در نمازند /

بهشت جاودان بازارشان بى

..................................

سلام ابجی حشره شناس..وب خیلی نازی داری.مبارکت باشه...........پاسخ:مرسی مرسی خیلی خیلی لطف کردی بهم سرزدی حالا من شدم حشره شناس لوس


سنگ صبور.....
ساعت14:11---22 شهريور 1390
سلام شبی خوبی؟من سه تاتجدیدداشتم توشهریورسه تاشوباجون ودل دادم ازخودم راضی بودم که قبول میشم ولی یکشنبه رفتیم گفتم هرسه تاشودوباره تجدیدی همچین تاامروزماتم بردهمامانم فک میکنه من مخصوصانخوندم که دیگه ادامه تحصیل ندم ولی من خونده بودم خیلی خوب ولی....................امروزرفتیم مدرسه معاون پرورشیمون که منوکامل میشناسه بامدیرصحبت کرددوتاشوبذاریم تبصره یکیشم نمره بدن بابام نمیدونست ولی فک کنم مامان بهش گفته الان مامان رفته بیرون نمیدونم کجامعاون پرورشیم گفت نگران نباشم درستش میکنه ولی بازمشبی هیشکی منودرکم نمیکنه مامان گفته پروندتم میگیرم بری یه مدرسه دیگه ولی من به دوستام وابستم خیلیاشون بخاطرمن این مدرسه موندن هیشکی منودرکم نمیکنه هیشکی منودرکم نمیکنه هیشکی منودرکم نمیکنه ولی من نمیبازم شبی تواین موقعیت هیشکی کنارم نیس باهیشکی نتونستم بحرفم بجزتوبازم معذرت که سرتودردآوردم شرمندتم مواظب خودت باش

نیلوفر
ساعت16:15---21 شهريور 1390
سلام گلم وب خیلی اوشگلی داری

دوستتتت دارم

موفق باشی اجی جونمپاسخ:میسی عزیزم لطف کردی


سنگ صبور.....
ساعت15:47---21 شهريور 1390
سلام گلم من خوبم یعنی فرداهم بشه مطمئن میشم خوبم یانه نگران من نباش فقط دعام کنپاسخ:مهساخیلیخیلی نگرانت بودم زودتندسریع بهم میگی چی شده بوده چشم دعات حتما میکنم عزیزدلم
پاسخ:الهی بگردم وااااااااااااااای چرا اینجوری شدمهسا اینکه خیلی بده امان ازاین گیردادن مامانا مهسا خب به نظربشین امسال کلی درس بخون جبران کنی وااااای هنگ شدم خوندم مهساغصه نخوریا درست میشه تومیتونی بهترین باشی من مطمئنم انقدازسرکوفت دادن درسی بدم میاد اه اه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: